name="google-site-verification" content="Kga2TzOFGKM63xp9HnYIzrOHgplqdhfuGlQJEPJcPJk" />تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر | بلاگ

تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر

ساخت وبلاگ

تور بلغارستان

قبل از سفر به بلغارستان خوب است راجع به مناطق دیدنی و تفریحی آنجا اطلاعات دقیقی کسب نمایید تا بتوانید از تور بلغارستان استفاده کافی و لازم را ببرید. بلغارستان ارزانترین کشور اروپایی برای سفر می باشد. پایتخت بلغارستان شهری زیبا و خوش آب و هوا به نام سوفیا است. جمعیت بلغارستان چیزی در حدود ۷۳۶۴۵۷۰ نفر می باشد. جالب است بدانید رشد منفی این کشور در جهان حرف اول را می زند. واحد پولشان لف یا lev است. تقریبا ۸۵ درصد جمعیت بلغارستان، بلغاری تبار و ۱۵درصد بقیه ترک و کولی می باشند. در صادرات اسانس رز در دنیا تک می باشند. همچنین در صادرات ماشین آلات، کفش، آهن، فولاد و پوشاک بسیار فعال می باشند که این مساله در رشد اقتصادی کشور بلغارستان حائز اهمیت است. اکثر مردم بلغارستان مسیحی هستند و فقط تعداد کمی مسلمان در این کشور، زندگی می کنند.

آشنایی با بلغارستان

آب و هوای بلغارستان

کشور زیبای بلغارستان، دارای آب و هوای نیمه گرمسیری و مرطوب است. بلغارستان در واقع کشوری، چهار فصل با هوای متعادل و مرطوب می باشد. به همین منظور تمام فصل های سال برای سفر مناسب است. تابستان های زیاد گرمی ندارد. همچنین زمستان های بسیار سرد و غیرقابل تحمل هم ندارد. بهترین فصلتور بلغارستان، اردیبهشت تا شهریور می باشد. در تابستان در طول روز حداکثر دما بین ۲5تا۳5 درجه سانتیگراد است. در طول شب در تابستان، دمای هوا خنک تر می باشد و دما بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد است.

بلغارستان چون کشوری ساحلی است در ماه های خرداد و تیر، رطوبت به حداکثر میزان خود می رسد. در قسمت های جنوبی بلغارستان از سرمای هوا کاسته شده و دما گرمتر، و از رطوبت بالاتری برخوردار است. خوب است بدانید فصل پاییز در بلغارستان فصلی رویایی است با رنگهای متنوع طبیعت، که چشم های گردشگران را خیره می نماید. دمای هوا در فصل پاییز خنک و دلنواز می باشد. بسیاری از گردشگران فصل پاییز را برای گردش و پیاده روی کنار سواحل زیبای بلغارستان انتخاب می کنند.

آب و هوا و دریاهای بلغارستان

رزرو بلیط تور بلغارستان

برای تهیه بلیط تور ورزرو بلیط هواپیما بلغارستانبه صورت آنلاین، اولین کار اطلاع از وضعیت بلیط های پرواز بلغارستان، می باشد. تمام اطلاعات و مشخصات پرواز بلغارستان را با دقت مطالعه نمایید تا بتوانید بلیط مناسب با هزینه پرداختی خود را انتخاب کنید. روی آیکون پروازهای خارجی کلیک کنید و نوع بلیط پروازتان را از نظر رفت و برگشت یا فقط بلیط رفت، انتخاب نمایید. سپس سایر مشخصات را با دقت مطالعه کنید. مانند: تاریخ پرواز، ساعت حرکت، کلاس پرواز، تعداد مسافران، مبدا حرکت، مقصد حرکت، فرودگاه و .... بعد از این مرحله روی نوشته جستجوی پرواز کلیک کنید.

نتایج پرواز بلغارستان برای شما قابل مشاهده است. لیست بلیط های پرواز بلغارستان بر اساس خدمات پرواز و قیمت بلیط به صورت صعودی از ارزانترین بلیط تا گران قیمت ترین آنها برای شما نمایش داده می شود. حالا می توانید، تاریخ حرکت، ساعت حرکت، تعداد توقف ها، ساعت توقف ها، کلاس پرواز و تمام اطلاعات راجع به پرواز بلغارستان را مشاهده نمایید و بلیط خود را بر اساس مشخصات وارده رزرو کنید و با تور بلغارستان سفر پر خاطره ای را در ذهن خود ثبت نمایید. اگر به سایت گلفام سفر مراجعه کنید به اطلاعات راجع بهرزرو بلیط هواپیمای بلغارستاندسترسی پیدا می کنید و سفری آرام و دل انگیزی را آغاز می کنید.

تور دبی

شهر دبی در کشور امارات متحده عربی واقع شده است که یکی از کشور های است که مرز مشترک آبی با ایران دارد و فاصله کم این کشور تا ایران و لوکس بودن این شهر باعث شده گرشگران زیادی را از ایران حذب کند. این شهر با دارا بودن جاذبه های مدرنی که دارد و هر روز هم به تعداد آن ها اضافه می شود. مقصد خیلی جذابی برای گرشگران می باشد. انتخابتور دبیمناسب می تواند انتخاب به نسب بهتری تا سفر شخصی به شهر دبی باشد زیرا باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود. سفر گروهی به دبی به شدت توصیه می شود زیرا جاذبه های گردشگری زیادی از جمله شهر بازی های مدرن می تواند جذابیت سفر گروهی را برای شما دو چندان کند. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که سفر به یک شهر لوکس طبیعتا هزینه های خاص خود را هم دارد که توصیه ما برای کاهش هزینه در سفر به دبی استفاده از تور دبی لحظه آخری است.

تور دبی

خط هوایی امارات یکی از بهترین خطوط هوایی در دنیا است که میتواند جذابیت سفر را از همان شهر مبدا برای شما به ارمغان بیاورد. تور دبی ارزان قیمت معمولا از پرواز های ارزان قیمت اسفاده می کند پس بنابراین اگر مبلغ برای شما مهم نیست و دنبال یک سفر لوکس هستید میتوانید از سفر با هواپیمایی امارات لذت ببرید که انتخاب یک تور دبی لوکس میتواند کمک به سزای به شما بکند. یک تور لوکس میتواند بهترین هتل ها بهترین خطوط هوایی و بهترین ها رو برای گردش در دبی برا شما رقم بزند. در سفر به دبی گزینه های زیادی برای خرید غذا است که ارزان یا گران بودن آن به انتخاب شما بستگی دارد. به طور مثال حمص غذایی خوشمزه و مقرون به صرفه ای است. اگر به دنبال کاهش هزینه سفر در دبی هستید جمعه بازار های این شهر را نیز از دست ندهید که میتواندی در آن جا غذا و نوشیدنی های ارزان قیمت پیدا کنید. در دبی با توجه به قیمت کم سیم کارت نیازی به رومینگ آن نمی باشد شما میتوانید با خرید یه سیم کارت 25 درهمی هزینه های تماس خود را نیز به حداقل برسانید. دبی بیش تر به برج هایش مشهور است، دیدن منظره غروب آفتاب در برج های سر به فلک کشیده دبی می تواند یک منظره بی نظیر را برای شما و همسفرانتان رقم بزند.

بلیط هواپیما به دبی

دبی، پرجمعیت ترین شیخ نشین در امارات متحده عربی بوده که در سواحل خلیج فارس واقع شده است. دبی شهری با 4110 کیلومتر مربع مساحت در صحرای عرب قرارگرفته است. تاریخ شهر دبی به 3 هزار سال پیش از میلاد بازمی گردد. دبی روزگاری یک روستای ماهیگیری کوچک بود. منطقه دیره از شرق در احاطه شهر امیرنشین شارجه و از جنوب در احاطه شهر آل عویر بوده و فرودگاه بین المللی دبی در جنوب این منطقه قرارگرفته است. برج های آسمان خراش مجلل دبی در جاده شیخ زاید هستند. دبی دومین شهر گران دنیاست.

شهر لوکس دبی

بلیط هواپیما دبی

حتما برای خرید بلیط هواپیما ابتدا در اینترنت جستجو کنید، شما می توانید در سایت شهرهای مبدا و مقصد خود را انتخاب کرده، سپس تاریخ سفر را تعیین کنید و جستجو کنید. با توجه به لیست پروازهایی که برایتان نمایان می شوند بهترین بلیط پروازتان به دبی را انتخاب کنید وبلیط هواپیما به دبیرا به صورت آنلاین رزرو کنید. همچنین در مسیرهایی که پروازهای متفاوتی دارند، لیست پروازها بر اساس ارزانترین نرخ به گرانترین نمایش داده می شوند. دقت داشته باشید هنگام خرید بلیط، سن نوزاد (زیر 2 سال) و سن کودکان (2 تا 12 سال) را به درستی وارد نمایید.

دانستنی های توریستی:

تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفرتور بلغارستان, تور لحظه آخری بلغارستان, قیمت تور بلغارستان ,تور ارزان بلغارستان ,تور هوایی بلغارستان,...
ما را در سایت تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 518 تاريخ : دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت: 7:19

تور استانبول بزرگ ترین شهر ترکیه

امروزهتور استانبول، آنتالیا، کوش آداسی و سایر شهر های ترکیه محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم کشور ما پیدا کرده اند که روزانه به طرفداران آنها افزوده می شود. از مهم ترین و محبوب ترین شهر های ترکیه، شهر توریستی استانبول است که همه شما با آن آشنایی دارید و حداقل یک مرتبه اسم آن را شنیده اید. به طور کلی می توان گفت از مکان ها مناسب برای مسافرت با هدف گردشگری و یا تفریح در ترکیه محسوب می شود که جاذبه های گردشگری بیار زیادی دارد.تور استانبولبا توجه به علاقه بسیار زیاد افراد به ترکیه و شهر های آن برای تمام ساعات شبانه روز و روزهای هفته تدارک دیده می شود. با توجه به امکانات و شرایط مختلف تور های مختلف می توان هزینه های متفاوتی را برای سایر تور ها در نظر گرفت. سایر افراد با توجه به موقعیت و شرایط مربوطه اقدام به خرید بلیط تور استانبول می کنند و یا برخی از آنها ترجیح می دهند با خرید بلیط هواپیما به صورت جداگانه سفر کنند.

با خرید بلیطتور استانبولمی توانید بندر های زیبا را در کنار درختان نخل و لنگرگاه ها مشاهده کنید چرا که شهر استانبول به دریای مرمره راه پیدا می کند. نوع ساخت خانه های این شهر زیبا به گونه‌ای جالب و دل انگیز است به طوری که دارای خیابان های کم عرض و خانه های قدیمی است که فرهنگ قدیم و تاریخ این شهر را به بیننده معرفی می کند. این شهر زیبا با آب و هوای بادخیز عالی که دارد می تواند تنها با یکبار شرکت کردن در تور استانبول به سادگی زیبایی ها و هوای مطبوع را برای شما به ارمغان آورد و دلیلی دوباره برای مسافرت به این شهر زیبا برای شما فراهم سازد. از دیگر برجستگی های این شهر بزرگ نام بردن از آن به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا است.

تور استانبول

تور استانبول، مشاهده جاذبه های گردشگری و تاریخی کشور ترکیه

تور استانبول این روز ها در بین مردم کشور ما بسیار محبوبیت پیدا کرده است. نه تنهاتور استانبولبلکه می توان گفت دیگر شهر های کشور ترکیه اولین انتخاب مردم ایران برای مسافرت و گشت و گذار هستند. استانبول بزرگترین شهر ترکیه است که از لحاظ اقتصادی و تجاری نقش مهمی را در این کشور بازی می کند. تمام قسمت های این شهر زیبا رنگ و بوی تاریخ ترکیه را در خود جای داده است. بنا ها و مساجد زیبایی در این شهر بنا شده است که هنر معماری را به دید تماشاگر می رساند. تور استانبول می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما برای مسافرت در روز های تعطیل، ایام عید و روز های تابستان باشد. خرید بلیط تور استانبول مانند سایر تور های دیگر می تواند به سادگی از طریق سایت های آژانس های هواپیمایی انجام شود.

دانستنی های گردشگری جهان و ایران:

تور ازمیر

شهر ازمیر در کشور ترکیه واقع شده است که بعد از آنکارا و استانبول بزرگترین شهر تجاری، صنعتی و بندری می باشد. شهر ازمیر در غرب ترکیه و نزدیک به سواحل دریای اژه قرار گرفته است.تور ازمیراز جمله تورهای لوکس و ارزان ترکیه، می باشد. ازمیر شهری زیبا با جاذبه های گردشگری فراوان و تاریخی، مکان دلچسب و خاطره انگیزی برای سفر می باشد.

تور ازمیر

راهنمای سفر با تور ازمیر

تاریخ سکونت در ازمیر به ۶۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح بر می گردد به همین دلیل ازمیر پر از اماکن تاریخی می باشد. سومین شهر بزرگ ترکیه است که از لحاظ موقعیت جغرافیایی، از نظر تجاری، سیاسی، گردشگری و صنعتی در رتبه های برتر قرار دارد. به علت قرار گرفتن در کرانه های دریای اژه، دارای آب و هوای شرجی است. به علت دارا بودن مراکز مهم تجاری، شهر ازمیر به ترکیه ی کوچک معروف است. دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد و بهترین فصل سفر به ازمیر فصل بهار می باشد.تور ازمیرجزو ارزانترین تورهای ترکیه است و هر ساله گردشگران بسیاری از این شهر زیبا و بندری دیدن می کنند. بهترین غذاها و دیدنی ترین مکان ها در شهر ازمیر تجربه ای است که در هیچ سفر دیگری نمی توان یافت. شما می توانید با استفاده از سایت گلفام جهت رزروبلیط هواییازمیر، انتخاب بهترین هتل ها با کمترین مبلغ و آشنایی با جاذبه های گردشگری ازمیر آگاه شوید و سفری ارزان با بهترین و بالاترین کیفیت را تجربه نمایید.

آب و هوای ازمیر

شهر ازمیر دارای آب و هوای مدیترانه ای است.فصل بهار در شهر ازمیر دارای آب و هوای معتدل و ملایم می باشد. تابستان های این شهر به علت قرار گرفتن در کنار ساحل دریای اژه، گرم و شرجی است بنابراین فصل تابستان فصل مناسبی برای مسافرت به ازمیر نمی باشد. در فصل زمستان هوا بسیار سرد، همراه با بارش برف و باران فراوان می باشد پس زمستان هم فصل مناسب سفر به ازمیر نیست. اما فصل پاییز به علت کم شدن بارش ها و هوای معتدل و مطبوع، فصل بسیار مناسبی جهت مسافرت به شهر زیبا و توریستی ازمیر می باشد. با توجه به دمای معتدل بهاری و پاییزی این شهر، بهترین زمان تور ازمیر، فصل بهار و پاییز می باشد. در واقع آب و هوای ازمیر مانند آب و هوای ایران ۴ فصل می باشد که همین امر سبب رونق کشاورزی در این شهر توریستی و دلنشین شده است. البته با وجود گرمای تابستان به علت تعطیلی مدارس گردشگران بسیار زیادی در فصل تابستان از شهر ازمیر دیدن می کنند. بعضی گردشگران نیز فصل زمستان ازمیر را می پسندند و ترجیح می دهند، جاذبه های طبیعی این شهر را در فصل سرد زمستان نظاره گر باشند.

جاذبه های ازمیر

جاذبه های گردشگری و مراکز خرید ازمیر

اگر مایلیدتور ازمیرخاطره ای فراموش نشدنی برای شما باشد حتما از مکان های دیدنی این شهر دیدن نمایید. در آلسانجاک به معماری تاریخی و سنتی ازمیر پی می برید. از ساحل زیبای کوردن بویا برای پیاده روی و لذت بردن از مناظر جالب و طبیعی آن مکان استفاده کنید. مکان تفریحی دیگر ازمیر باغ وحش ازمیر می باشد که مساحت آن تقریبا 425 هزار متر مربع است. معروف ترین مکان دیدنی ازمیر برج ساعت می باشد این برج در میدان کناک قرار دارد. جالب است بدانید برج ساعت به دستان یک معمار فرانسوی ساخته شده است.

تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفرتور ارزان ازمیر ,تور هوایی ازمیر ,خرید آنلاین تور ازمیر ,تور لوکس ازمیر,...
ما را در سایت تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 572 تاريخ : دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت: 6:01

تور کوش آداسی

یکی از شهر های مورد علاقه ایرانی ها برای سفر به خصوص در تابستان شهر کوش آداسی است. این شهر مقصد بسیار مناسبی برای خوش گذراندن و گردش است. این شهر ساحلی برای ساحل های بی نظیری که دارد از محبوبیت بالای در بین ایرانی ها بر خوردار است. کوش آداسی یکی از شهر های معروف ترکیه برای سفر به این کشور است. کوش آداسی واقع در یک جزیره است. کوش آداسی یکی از نزدیک ترین شهر های این کشور به یونان است که این فاصله کم با یونان باعث جذب خیلی گردشگر به این شهر شده است. کوش آداسی شهری با جمعیت 100 هزار نفری است. انتخابتور کوش آداسیدر تابستان میتواند یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب برای سفر باشد. این شهر دارای آب و هوای معتدلی است. نزدیکی به مراکز تفریحی و داشتن سواحل بسیار زیبا باعث شده است این شهر یکی از قطب های گردشگری ترکیه باشد. انتخابتور کوش آداسیبا یکی از دیگر شهر های ترکیه می تواند سفر جداب و طولانی تری را در ترکیه برای شما رقم بزند.

تور گردشگری کوش آداسی

تاریخ تمدن در این شهر به 3 هزار سال قبل از میلاد بر می گردد. یکی از نکات جالب این شهر این است که این شهر و جزایر اطرافش در قرن 5 قبل از میلاد به تصرف ارتش ایران در آمده بود. کوش آداسی را میتوان آفتابی ترین شهر ترکیه دانست این شهر در طول سال بیش از 300 روز آفتابی است. برای سفر به این شهر حتما باید به همراه داشتن کرم ضد آفتاب و کلاف آفتابی و عینک آفتابی را نیز به چک لیست سفر خود اضافه کنید.تور کوش آداسیجزو تور های محبوب و پر طرفدار و از جمله مقرون به صرفه ای است که در ایران طرفداران خاص خودش را دارد.

ویژگی های شهر کوشی آداسی و جاذبه هایش:

آب و هوای کوش آداسی معتدل می باشد. تابستانهای آن از اوایل اردیبهشت شروع می شود و تا اوایل آبان ادامه دارد. بخشی ازشهرت توریستی کوش آداسی به دلیل موقعیت جغرافیایی آن و قرار گرفتن در کانون مراکز مهم گردشگری از جمله ازمیر، افس،پاموکاله، مارماریس و بدروم است. از جاذبههای گردشگری کوش آداسی پرینه نه بوده که جاذبه ای تاریخی با مناظر کوهستانی زیباییاست که قدمت آن به دوره یونان باستان رسیده است. از دیگر مکانهای دیدنی دیگر آن جزیره کبوتر می باشد که در حدود قرن نوزدهممیلادی ساخته شده و با دیوارهای مانند حصارش، شبیه به یک قلعه است. این منطقه مکان مناسبی جهت استراحت و قدم زدن در کناردریاست با طي مسيري 1.5 کيلومتري که بسيار هم جذاب و مفرح است به اسکله اي می رسد که شهر را به جزيره کبوتر وصلمی کند و در امتداد اسکله کشتي هاي تفريحي را می توان دید که به شما تورهاي دريايي را پيشنهاد ميکنند که از تفریحات کوش آداسیمی باشد. مسير دريايي کشتي کروز به جزيره کبوتر می رسد. جزيره کبوتر با چشم انداز 360 درجه اي محل مناسبي براي آرامشوعکاسي است و در جزيره بقاياي توپ هايي را که قبلا جهت مقابله با مهاجمان استفاده می شد، قابل رویت است. همچنین درختانزیتون سفید پوشی وجود دارد، که روی آن شکوفه نيست و آن چه که دیده می شود دستمال هاي سفيدرنگي است که براي برآوردهشدن آرزوها به شاخه هاي درخت گره زده شده است.

دیدنی های کوش آداسی

دانستنی های گردشگری و توریستی:

تور آنتالیا، دومین شهر بزرگ ترکیه

تور آنتالیابعد ازتور استانبولاز جمله تور های معروف و محبوب کشور ترکیه است که در برخی مواقع به دلیل زیبایی و جذابیت مکانی به عنوان تور های بزرگ و بسیار محبوب نامیده می شود. آنتالیا دومین شهر بزرگ ترکیه است. که از شهر های توریستی ترکیه محسوب می شود. آنتالیا در قسمت غربی ترکیه وجود دارد و یک قسمت بزرگی از تاریخچه و نشانه های فرهنگی ترکیه را در خود جای داده است.تور آنتالیامی توان از محبوب ترین و جذاب ترین تور های گردشگری در ترکیه بشمار آید چرا که آنتالیا به عنوان اولین اقامتگاه انسانی در کشور ترکیه می باشد. می توان برای روز های تعطیل و مناسبت های ویژه، اقدام به خرید سایر تور های مسافرتی نمایید که از جمله آنها تور آنتالیا و تور استانبول است. ترکیه در چند سال اخیر به عنوان یک کشور بسیار عالی در زمینه گردشگری در نظر گرفته می شود که از جمله شهر های جذاب و دیدنی آن می توان به آنتالیا، کوش آداسی و از همه مهم تر استانبول اشاره کرد.

تور آنتالیا

برای خرید بلیط تور آنتالیا و سایر تور های ترکیه می توان به سادگی از همین سایت استفاده کرد و با امکانات و شرایط عالی یک مسافرت دل انگیز را تجربه می کنید.تور آنتالیا، در کنار تور استانبول و تور کوش آداسی با توجه به موارد متفاوتی تعیین هزینه می شود. به طور کلی اقلام متفاوتی در تعیین هزینه و کیفیت تور های مسافرتی تاثیر گذار هستند که از مهم ترین آنها می توان به تعداد روز ها و مکان مورد نظر اشاره کرد. تور های مخصوص شهر های ترکیه تقریبا با هزینه های یکسانی قیمت گذاری می شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد تور آنتالیا و سایر تور های ترکیه در ادامه با ما همراه شوید.

خرید بلیط تور آنتالیا

جهت شرکت در سایر تور ها از جمله تور آنتالیا نیاز به خریدبلیط هواپیما آنتالیادارید. شما می توانید به سادگی از طریق چندین روش مختلف اقدام به خرید انواع بلیط های تور های مختلف نمایید. در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی تمامی کارهای خرید و رزرو بلیط از طریق سیستم های کامپیئتری انجام می شود. شما می توانید به سادگی به اینترنت متصل شوید و با ورود به سایت های مخصوص آژانس های مسافرتی و جساجوی ساده تور آنتالیا اقدام به خرید یا رزرو بلیط تور آنتالیا نمایید. آزانس های مسافرتی با خدمات متفاوتی اقدام به راه اندازی سایر تور های مسافرتی از جمله تور استانبول و تور آنتالیا می کنند. بعلاوه اگر آدرس اینترنتی سایت آژانس هواپیمایی مورد نظر را در اختیار نداشتید، می توانید با جستجو در موتور های جستجو به سادگی چندین سایت معتبر جهت اطلاع از انواع تور های مسافرتی و زمان های موجود برای رزرو بلیط تور آنتالیا یا سایر تور های مسافرتی، بدست آورید.

تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفرتور کوش آداسی ,قیمت تور کوش آداسی ,تور لحظه آخری کوش آداسی, تور ارزان کوش آداسی, تور هوایی کوش آداسی ,خرید آنلاین تور کوش آداسی ,تور لوکس کوش آداسی,...
ما را در سایت تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 506 تاريخ : يکشنبه 4 آبان 1399 ساعت: 18:46

شهر ازمیر در کشور ترکیه واقع شده است که بعد از آنکارا و استانبول بزرگترین شهر تجاری، صنعتی و بندری می باشد. شهر ازمیر در غرب ترکیه و نزدیک به سواحل دریای اژه قرار گرفته است. تور ازمیر از جمله تورهای لوکس و ارزان ترکیه، می باشد. ازمیر شهری زیبا با جاذبه های گردشگری فراوان و تاریخی، مکان دلچسب و خاطره انگیزی برای سفر می باشد.

راهنمای سفر به تور ازمیر

سومین شهر بزرگ ترکیه بعد از آنکارا و استانبول شهر ازمیر می باشد که از لحاظ تجاری، صنعتی و بندری دارای موقعیت ممتازی است. همچنین این شهر ساحلی که در دریای اژه قرار دارد، هر ساله میزبان نمایشگاه های مختلفی است از این رو اهمیت زیادی برای کشور ترکیه دارد. همچنین باید توجه داشته باشید با سفر به این شهر زیبا و تاریخی می توانید در میان خرابه های باستانی به گذشته سفر کرده و حتی در سواحل آفتابی و بی نظیر آن حمام آفتاب بگیرید. لازم است بدانید که در حال حاضر سایت گلفام سفر جزو معتبرترین سایت هایی است که در ارائه انواع تور گردشگری آماده ارائه خدمت است. با این حال شما می توانید جهت رزرو تور ازمیر نیز از این سایت کمک بگیرید.

شهر ازمیر

انواع تور ازمیر

همانطور که گفته شد در حال حاضر سایت گلفام سفر یکی از سایت های ارائه دهنده تور های گردشگری مختلف از جمله تور ازمیر می باشد که توجه داشته باشید می توانید در این سایت انواع مختلفی از تور های آن را مشاهده کنید. مثلا تور لوکس ازمیر یکی از تورهای پرطرفدار این شهر زیبا بوده که افراد با پرداخت هزینه بیشتر اقدام به رزرو آن می کنند. در این تور ازمیر بهترین اقامتگاه ها برای افراد در نظر گرفته شده و همچنین با بهترین کلاس پروازی و ایرلاین، گردشگران از مبدا به مقصد می رسند. اما نوع دیگر تور ازمیر، تور لحظه آخری بوده که رزرو آن به افرادی پیشنهاد می شود که به دنبال صرفه جویی در هزینه های سفر خود هستند. توجه داشته باشید این تور که جزو تور های چارتر است زمانی ارائه میشود که چارتر کنندگان مشاهده کنند به زمان سفر نزدیک شدند اما نتوانستند تمامی بلیط های هواپیما را به فروش برسانند. که در این زمان طبیعتا سعی می کنند با کاهش قیمت تور ازمیر افراد زیادی را ترغیب به رزرو این تور نمایند.

آب و هوای ازمیر

در خصوص آب و هوای ازمیر باید توجه داشته باشید که این شهر آب و هوای مدیترانه دارد با این حال بهاری معتدل و ملایم داشته و فصل تابستان در آن گرم و شرجی است. فرا رسیدن پاییز در شهر ازمیر همراه با خنک شدن هوا بوده و فصل زمستان در این شهر سرد و بارانی می باشد. با این وجود می توان گفت فصل های بهار و پاییز بهترین فرصت جهت گشت و گذار و بازدید از مناظر طبیعی و مکان های دیدنی شهر ازمیر می باشد. بهتر است گردشگران عزیز ماه های آوریل تا می و یا اواسط سپتامبر تا اواسط اکتبر اقدام به رزرو تور گردشگری ازمیر کنند. دیگر هتل مناسب در این شهر هتل ازمیر پلاس می باشد که دسترسی مناسبی به اماکن توریستی شهر داشته و همچنین کارکنانی مهربان و خوش اخلاق دارد. در این هتل جکوزی، خدمات نگهداری از کودکان، صرافی و اتاق جلسه کاملاً مجهز، اتومبیل کرایه ای، آرایشگاه و رستوران وجود داشته که با این حال شرایطی بسیار مناسب جهت اقامت میهمانان به وجود می آید.

آب و هوای ازمیر

دانستنی های گردشگری گلفام سفر:

جاذبه های گردشگری و مراکز خرید ازمیر

اگر مایلید تور ازمیر خاطره ای فراموش نشدنی برای شما باشد حتما از مکان های دیدنی این شهر دیدن نمایید. در آلسانجاک به معماری تاریخی و سنتی ازمیر پی می برید. از ساحل زیبای کوردن بویا برای پیاده روی و لذت بردن از مناظر جالب و طبیعی آن مکان استفاده کنید. مکان تفریحی دیگر ازمیر باغ وحش ازمیر می باشد که مساحت آن تقریبا 425 هزار متر مربع است. معروف ترین مکان دیدنی ازمیر برج ساعت می باشد این برج در میدان کناک قرار دارد. جالب است بدانید برج ساعت به دستان یک معمار فرانسوی ساخته شده است. 

از جمله مراکز خرید ازمیر، فروشگاه  آلسانژاک می باشد که مخصوص فروش پوشاک و لوازم الکترونیکی است. فروشگاه دیگر شهر زیبا و توریستی ازمیر، اسکله کوناک می باشد که در نزدیکی برج ساعت واقع شده است و دارای رستوران های مجلل و با کیفیت، سینما و فروشگاه های مدرن و زیبا می باشد. اگر برای خرید لوازم آرایشی، جواهرات و لباس های مارک دار به دنبال فروشگاه مناسبی هستید حتما از فروشگاه بزرگ و زیبای بالکووا دیدن نمایید و مطمئن باشید دست خالی بر نمی گردید. و خاطره خوش تور ازمیر را هیچ گاه فراموش نخواهید کرد. همچنین شهر زیبا و توریستی ازمیر دارای پارک های زیبا و دلنشینی جهت استفاده گردشگران و مسافران می باشد: از جمله این پارک ها می توان به کولتور پارک، پارک ادنان سایگون، پارک اینسان حاکلاری، پارک موامره سوکی و پارک تفریحی توگوت اوزال اشاره نمود.

جاذبه های ازمیر

رزرو آنلاین هتل در تور ازمیر

در شهرهای توریستی سراسر جهان هتل ها و هاستل های متعددی وجود داشته زیرا سالانه گردشگرانی با سلایق مختلف از نقاط مختلف جهان به این شهر ها سفر کرده که با این وجود افراد می توانند متناسب با شرایط خود نوعی از آن را انتخاب کنند. مثلاً هنگامی که قصد سفر به ازمیر را داشته باشید لازم است که در اولین اقدام، اقامتگاه مناسب در این شهر برای خود پیدا کرده زیرا داشتن اقامتگاه مناسب می تواند در کیفیت سفر شما بسیار تاثیر گذار باشد. حال دیگر نگران رزرو هتل بی نظیر و باکیفیت در ازمیر نباشید زیرا به راحتی می توانید از طریق سیستم رزرو آنلاین سایت گلفام سفر در تور ازمیر هتل مورد نظر خود را رزرو کنید. لازم است بدانید هتل کران پلازا یکی از هتل های بی نظیر شهر ازمیر بوده که در هنگام رزرو تور این شهر، می توانید در این هتل اقدام به رزرو اتاق کنید. هتل کرون پلازا دارای چشم اندازی زیبا به دریا بوده و دارای اتاق هایی دل باز با پنجره های قدی بزرگ می باشد. هتل هیلتون دیگر هتل مناسب در ازمیر بوده که موقعیت جغرافیایی خوبی داشته و تمامی اتاق های آن بسیار تمیز و پاکیزه است و مکانی مناسب برای استراحت و به دست آوردن آرامش می باشد. اما اگر تمایل دارید در مرکز شهر ازمیر و در مجاورت مرکز بین المللی نمایشگاه های شهر اقامتگاه داشته باشید، می توانید هتل پلاما سیتی را انتخاب کنید. این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، حمام شخصی، تلویزیون و رستوران بزرگی می باشد.

تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفرتور ازمیر ,تور لحظه آخری ازمیر, قیمت تور ازمیر, تور ارزان ازمیر ,تور هوایی ازمیر ,خرید آنلاین تور ازمیر,...
ما را در سایت تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 502 تاريخ : يکشنبه 4 آبان 1399 ساعت: 4:37

شهر آنتالیا در ترکیه

راههاي ارتباطی آنتالیا ارتباط با این شهر از طریق راه های هوایی، دریایی و زمینی امکان پذیر می باشد. فرودگاه آنتالیا آمادهپذیرایی تمام پروازهای بین المللی است. از نظر موقعيت جغرافيايی این شهر در منطقه دریای مدیترانه قرار دارد. در شرق آنتالیاشهرهای مرسین و کارامان، در شمالش قونیه، اسپارتا و بوردور، در غربش موغلا و در جنوبش دریای مدیترانه واقع شده است.آنتاليا به عنوان مركز تفريح و سرگرمي هاي آبي در تركيه شناخته شده و با آن كه مراكز خريد آن نسبت به شهري مانند استانبولكمتر بوده، اما در صورت آشنايي مسافرين با مراكز خريد، مي تواند نياز آن ها را در سفر به اين منطقه زيبا برطرف کند. هتلهایی که به نوعی آب درمانی طبیعی انجام می دهند در دنیا به سپا و یا Salus Per Aquam معروف هستند. سپا برای تنظیم آبو نمک در بدن بسیار مفید است. با سپا بدن انسان انرژی را دوباره سازی می کند، از دردها دوری می کند و به عبارتی خستگیاز وجود انسان می رود. هتل هایی که این نوع درمان های آبی را ارائه داده اند به صورت هفتگی، ماهیانه و سالیانه پذیرایمسافرین هستند. امروزه هتل های ساپا در شهر آنتالیا خدماتی همچون ماساژ درمانی، لجن درمانی، آروما تراپی، خدمات زیبائیو دیگر خدماتی سلماتی را ارائه داده اند.

شهر زیبای آنتالیا

هزینه های سفر با تور آنتالیا

شهر آنتالیا که یکی از زیباترین شهرهای کشور ترکیه است دارای جاذبه های گردشگری متعددی می باشد به طوری که سالانه افراد زیادی از سراسر دنیا جهت دیدن این جاذبه ها اقدام به رزرو تور آنتالیا می کنند. حال لازم است بدانید هزینه های قبل از سفر به این شهر شامل هزینه تهیه بلیط، تهیه ویزا و تور آنتالیا می شود. پس از اینکه وارد آنتالیا شدید باید در خصوص محل اقامت خود هزینه پرداخت کنید. در مورد رزرو اقامتگاه در این شهر هیچ; گونه مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد، زیرا آنتالیا جزو آن دسته از شهرهایی است که دارای تعداد زیادی آپارتمان و هتل بوده با این حال هر فردی در سفر به این شهر می تواند متناسب با سلیقه خود اقامتگاهی رزرو کند.

هزینه خورد و خوراک در این شهر نیز می ;توان گفت نسبتا مناسب می باشد به طوری که اگرچه بسیاری از افراد در هنگام سفر به آنتالیا به دنبال شکم گردی هستند که این امر به دلیل طعم بی نظیر غذاهای این شهر است، اما لازم به ذکر است که در این شهر انواع مختلف رستوران وجود دارد که اگر در رستوران های محلی و خیابانی که غذاهای بسیار با کیفیت در آن سرو می شود، اقدام به غذا خوردن کنید طبیعتا خواهید توانست در هزینه های خود صرفه جویی نمایید. از طرفی باید توجه داشته باشید که کنار گذاشتن وجهی مناسب جهت بازدید از جاذبه های این شهر نیز ضروری است زیرا بسیاری از جاذبه ;های آن نیاز به پرداخت پول دارد اما تعدادی از این اماکن وجود دارد که شما به طور رایگان می توانید به آنجا بروید.

آب و هوای آنتالیا

آنتالیا که شهر جزیره ای در ترکیه است به طور کلی آب و هوای استوایی دارد، با این حال می توان گفت تمامی فصول سال جهت رزرو تور آنتالیا مناسب است. اما افرادی که تمایل دارند از تفریحات ساحلی سواحل بکر این شهر لذت ببرند بهتر است که فصل بهار، تابستان و اوایل پاییز را انتخاب کنند زیرا در زمستان و نیمه دوم پاییز معمولا بارندگی در این شهر اتفاق می افتد. البته لازم به ذکر است که بدانید افرادی که تمایل به گردش در زیر باران های ملایم دارند می توانند فصل زمستان را جهت سفر به این شهر انتخاب کنند زیرا به ندرت برف و یخبندان در آنتالیا مشاهده شده است. از طرفی باید توجه داشته باشید که یکی دیگر از دلایلی که می; توان گفت فصل پاییز و بهار برای رزرو تور آنتالیا مناسب است، این است که علیرغم مساعد بودن آب و هوا در این فصل، حراج های زیادی برگزار می شود که توریستها و گردشگران می توانند ضمن بازدید از جاذبه های این شهر، برندهای بسیار با کیفیتی نیز خریداری نمایند.

آب و هوای آنتالیا

دانستنی های گردشگری در ایران:

رزرو آنلاین هتل و بلیط آنتالیا

با وجود اینکه داشتن اقامتگاه مناسب در هنگام سفر به شهرهای خارجی از مواردی است که می; تواند در کیفیت سفر تاثیر زیادی داشته باشد، مشاهده می شود که در حال حاضر در سایت گلفام; سفر جهت راحتی بیشتر گردشگران، امکان رزرو هتل به صورت آنلاین به وجود آمده و افراد قبل از سفر به این شهر می توانند هتل مورد نظر خود را رزرو کنند. حال لازم است بدانید یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا هتل ایمپریال سان لند می باشد که در منطقه کمر واقع شده است و در کناره آبهای مدیترانه قرار دارد. این هتل دارای ۲۶۰ اتاق می باشد که تمامی آنها به سبک اروپایی مبله شده است.

هتل فانتازیا دیگر هتل ۵ ستاره این شهر است که در بخش غربی شهر قرار دارد. این هتل دارای ۲۵ اتاق خانوادگی و ۶۷ سوئیت است و به طور کلی دارای ۲۳۸ اتاق است. رزرو اتاق در هتل فانتازیا برای گذراندن یک تعطیلات دلچسب مناسب است زیرا این هتل دارای ساحل اختصاصی است و اسکله زیبایی دارد که در تمام روز برای مسافران مهیا می باشد.

هتل رگنوم کاریا دیگر ۵ ستاره این شهر است که جهت گذراندن تعطیلات لوکس در شهر آنتالیا انتخاب مناسبی می باشد. از طرفی لازم است بدانید این هتل با قیمت مناسبی ارائه شده و از طرفی شما می توانید از اتاق های استاندارد و لوکس آن که به سبک مدرن مبله شده اند و دارای رستوران ها و کافه های متعدد است در زمان اقامت خود استفاده کنید. از طرفی لازم است بدانید ارائه بلیط هواپیما از طریق گلفام سفر یکی دیگر از مواردی است که برای گردشگران جالب توجه بوده است به طوری که افراد برای رزرو بلیط آنتالیا دیگر نیاز نیست به صورت حضوری مراجعه کنند بلکه از همین طریق می تواند به آسانی بلیط مورد نظر خود را دریافت کنند.

 هتل های آنتالیا

تورآنتالیا و پارک آبی آکوالند

این مجموعه یکی از زیباترین مراکز آبی تفریحی ترکیه است که در محوطه بزرگی از منطقه ساحلی کنیا آلتی واقع شده پاموک کاله(پاموک قلعه): پاموک کاله از شگفتی های بسیار عجیب و دیدنی تور آنتالیا هستند. آب های کالسیوس با حرارت 35 درجه از ارتفاع100 متری فرو می ریزد و استخر های بزرگ و متعددی را تشکیل داده است. آب روح معماری این تشعشعات زیبا است و اینمکان به قصر پنبه ای معروف شده است. استخر های آب گرم این ناحیه دارای خواص درمانی هستند. در تورآنتالیا می توان به اینپارک آبی رفت و لذت برد.

دانستنی های گردشگری جهان:

تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفرتور آنتالیا , قیمت تور آنتالیا , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور لوکس آنتالیا , خرید آنلاین تور آنتالیا,...
ما را در سایت تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 501 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 3:31

ازمیر

ازمیر یکی از شهرهای معروف ترکیه، بعد از استانبول و آنکارا سومین شهر بزرگ بوده که در ساحل دریای اژه واقع شده است. ازمیر شهری تجاری، صنعتی و بندری است که به عنوان پایتخت منطقه اژه معروف است. شهر باستانی ازمیر با نام سمیرنا (Smya)، در آتش سوزی های جنگ استقلال ترکیه در سال 1992 ویران شد. امروزه با حدود 4 میلیون نفر جمعیت، ازمیر یکی از مدرن ترین شهرهای ترکیه محسوب می شود. همچنین هتل ها، مراکز خرید، رستوران ها، بازارها و مکان های دیدنی و تفریحی ازمیر، این شهر را به یکی از شهرهای توریست پذیر ترکیه بدل ساخته است. تاریخ سکونت در شهر ازمیر به 6500 سال پیش از میلاد باز می گردد. شهر باستانی افسوس نیز در جنوب ازمیر واقع شده است.

آب و هوای ازمیر

شهر ازمیر دارای آب و هوای مدیترانه ای است. فصل بهار در شهر ازمیر دارای آب و هوای معتدل و ملایم می باشد. تابستان های این شهر به علت قرار گرفتن در کنار ساحل دریای اژه، گرم و شرجی است بنابراین فصل تابستان فصل مناسبی برای مسافرت به ازمیر نمی باشد. در فصل زمستان هوا بسیار سرد، همراه با بارش برف و باران فراوان می باشد پس زمستان هم فصل مناسب سفر به ازمیر نیست. اما فصل پاییز به علت کم شدن بارش ها و هوای معتدل و مطبوع، فصل بسیار مناسبی جهت مسافرت به شهر زیبا و توریستی ازمیر می باشد. با توجه به دمای معتدل بهاری و پاییزی این شهر، بهترین زمان تور ازمیر، فصل بهار و پاییز می باشد. در واقع آب و هوای ازمیر مانند آب و هوای ایران ۴ فصل می باشد که همین امر سبب رونق کشاورزی در این شهر توریستی و دلنشین شده است. البته با وجود گرمای تابستان به علت تعطیلی مدارس گردشگران بسیار زیادی در فصل تابستان از شهر ازمیر دیدن می کنند. بعضی گردشگران نیز فصل زمستان ازمیر را می پسندند و ترجیح می دهند، جاذبه های طبیعی این شهر را در فصل سرد زمستان نظاره گر باشند.

رزرو هتل در تور ازمیر

چنانچه تصمیم دارید به شهر زیبا و تاریخی ازمیر سفر کنید و نهایت استفاده از مدت زمان اقامت خود را در این شهر ببرید پیشنهاد ما به شما این است که قبل از سفر هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید. هر چه هتل ها به مراکز تفریحی و گردشگری نزدیک تر باشند هزینه بیشتری باید پرداخت کنید و بالعکس هتل های واقع در حاشیه شهر ارزانتر می باشند. قبل از رزرو هتل می توانید از خدمات و امکانات هتل، تعداد اتاق ها، مدرنیته بودن و غذاخوری هتل مطلع شوید. اگر می خواهید تور ازمیر هزینه کمتری برای شما در بر داشته باشد دقت نمایید هتل با کیفیت، با خدمات مناسب و ارزان قیمت انتخاب کنید. از جمله هتل های معروف ازمیر : هتل هیلتون ازمیر، هتل موون پیک ازمیر، سوئیسوتل گرند ایفس ازمیر و کایا ازمیر نرمال می باشد.

هتل های مشهور ازمیر

تور استانبول

یکی از شهرهای بزرگ و مشهور کشور ترکیه، استانبول نام دارد که دارای قدمت زیادی است و در آن آثار تاریخی و دیدنی بسیار زیادی وجود دارد. استانبول به سبب آب و هوای بسیار خوبی که دارد و همچنین با وجود جاذبه های تماشایی خود، مقصد گردشگران و مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان است. افراد زیادی از ایران نیز با تور استانبول به این شهر سفر می کنند. در تور استانبول شما می توانید از جاهای تاریخی و دیدنی این شهر دیدن کرده و به مراکز خرید این شهر سر بزنید. با خرید آنلاین تور استانبول شما می توانید خدماتی مانند بیمه مسافرتی، رزرو هتل، اخذ ویزا، ترانسفر فرودگاهی، کلاس پروازی مختلف و تاریخ سفر را برای سفر خود انتخاب کنید.

خرید بلیط هواپیما استانبول

شیوه راحتی که برای خرید بلیط هواپیما استانبول می توان به کار برد، خرید آنلاین می باشد. با خرید آنلاین این بلیط شما می توانید از مزایای این شیوه بهره مند شوید و خرید این بلیط را خیلی فوری انجام دهید. پس از وارد شدن به سایت با مشخص نمودن مبدا و مقصد سفر خود می توانید بلیط های گوناگونی که برای استانبول وجود دارد را مشاهده کرده و با بررسی قیمت بلیط ها یکی از آنها را برای سفر خود انتخاب نمایید. مسافران می توانند این بلیط را در نوع رفت یا رفت و برگشت انتخاب نمایند. خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول این امکان را برای مسافران فراهم می کند که بلیط خود را به همراه خدماتی که ایرلاین های مختلف در نظر می گیرند، انتخاب کنند. با توجه به نوع خدمات ارائه شده برای بلیط هواپیما استانبول قیمت این بلیط متغیر خواهد بود.

تور استانبول

تور دبی

در کناره خلیج فارس شهری کویری با نام دبی واقع شده است که امروزه مهمترین مقصد گردشگری به حساب می آید. این شهر که در نزدیکی ایران قرار دارد با داشتن سواحل بی نظیر و امکانات تفریحی متنوع توانسته تعداد بیشماری از افراد را علاقمند به تور دبی کند. البته در دبی جاذبه های دیگری مانند پارک های متنوع آبی، بازارهای سنتی دبی، برج خلیفه، منطقه هنری دبی، کایت بیچ، اپرای دبی، دنیای آی ام جی، برج العرب، آکواریوم دبی، دهکده غواصی دبی، جاده ی شیخ زاید، دیره، مسجد جمیرا، خور دبی، خانه شیخ آل مکتوم، محله قدیمی دبی یا بستکیه، موزه دبی، دبی مال و.... هر ساله در زمان های مختلف سبب شده است تا سایت گلفام سفر مسافران زیادی را در سفر به دبی همراهی نماید. در واقع دبی شهری به حساب می آید که فرهنگ های متفاوتی به صورت مدرنیته و سنتی کنار یکدیگر قرار گرفته است. از این رو گردشگران امارت متحده عربی، تور دبی را محبوب ترین تور مسافرتی معرفی نموده اند.

توردبی

بلیط هواپیما در تور دبی

اگر چه ایرلاین های مختلفی از شهرهای ایران روزانه پروازهای مختلفی به مقصد دبی دارند اما هر یک از این ایرلاین ها، خدمات گوناگونی را به مسافران ارائه می دهند که مسافران همراه با خرید بلیط هواپیما دبی خدمات ایرلاین را هم به دست می آورند. لذا سایت گلفام سفر با شناخت و آگاهی کامل بر روی خدمات، تاریخ و زمان پرواز ایرلاین ها، قیمت ها و میزان ظرفیت هر کدام از آژانس های هواپیمایی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا با انتخاب بهترین شرکت های هوایی بالاترین خدمات را در اختیار مسافران تور دبی قرار دهد. بنابراین متقاضیان می توانند با اعتماد به سایت گلفام سفر بلیط رفت و برگشت و یا رفت را به مقصد دبی در نوع اکونومی و یا بیزینسی تهیه نمایند. البته در زمان خریداری و رزرو بلیط هواپیما دبی لازم است تا به زمان و تاریخ پرواز همچنین نوع کنسل نمودن بلیط و یا تغییر دادن تاریخ پرواز توجه کافی شود زیرا بلیط های چارتری از قوانین آژانس هوایی ارائه دهنده تبعیت کرده و ممکن است شرایط خاصی را به همراه داشته اما بلیط های سیستمی تحت نظر شرکت هوایی ملی ایران قرار داشته و تنها یک قانون را برای تمامی مسافران اجرا می نماید. همانطور که مستحضر هستید بلیط هواپیما دبی بدون توقف بوده و از فرودگاه های بین المللی ایران به فرودگاه آل مکتوم و یا فرودگاه بین المللی دبی خواهد نشست.

دانستنی های گردشگری:

تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفرتور استانبول, قیمت تور استانبول, تور استانبول ارزان, راهنمای سفر به استانبول, تور هوایی استانبول, تور دبی, آب و هوای دبی, هزینه های سفر به دبی, تور لحظه آخری دبی, هزینه های زندگی در دبی, تور ازمیر, تور لحظه آخری ازمیر, قیمت تور ازمیر, تور ارزان ازمیر,...
ما را در سایت تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 852 تاريخ : يکشنبه 20 مهر 1399 ساعت: 20:31

بررسی تور ازمیر

ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه است این شهر بزرگ به عنوان یک شهر تجاری صنعتی و بندری شناخته شده است جمعیت شهر ازمیر طی آخرین سرشماری در سال ۲۰۰۸ میلادی نزدیک به سه میلیون و ۸۰۰ هزار نفر است این شهر در ساحل دریای کوچک اژه قرار دارد شهر ازمیر با توجه به داشتن امکانات خوب هرساله میزبان نمایشگاه ها و کنگره های مختلف صنعتی تجاری و علمی است در شهر ازمیر دانشگاه های معتبری وجود دارد که از معروف ترین آن ها می توان به دانشگاه اژه و دانشگاه دوکوز ایلول اشاره کرد شهر ازمیر دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است و می توان گفت که این شهر یکی از از مراکز گردشگری در کشور ترکیه می باشد و یکی از پایگاههای گردشگری ترکیهتور ازمیرمی باشد .

تور ازمیر

نقطه های گردشگری در تور ازمیر

تور ازمیر می تواند برای سایر افراد تاجر و دانشجو، همچنین افراد گردشگر مناسب باشد. اشخاصی که می خواهند از دیدن مناطق زیبای جهان در هر نقطه ای استفاده کرده و لذت یک مسافرت عالی را تجربه کنند. این افراد در اکثر مواقع به خاطر دیدن جاذبه های شهری خاصی اقدام بهخرید بلیط هواپیما ازمیرمی کنند. در این زمینه می توان گفت که تور ازمیر می تواند زیبایی های شهر ازمیر را که اندک هم نخواهد بود به شما نشان دهد. از جمله نقاط دیدنی شهر ازمیر می توان به میدان ساعت مخصوص شهر ازمیر، آسانسور تاریخی، قلعه کادیفه کاله و آرامگاه پارسی اشاره کرد. این گزینه ها از جمله نقاط برجسته گردشگری در شهر ازمیر است. بیشتر افراد تور ازمیر را به دلیل آرامش و زیبایی خاصی که در شهر ازمیر است انتخاب می کنند. هر کدام از جاذبه های گردشگری شهر ازمیر دارای یک تاریخچه بوده که همین امر جذابیت آنها را چندین برابر می کند. ممکن است که شما نام شهر ازمیر را برای مسافرت میان شهر های بسیار معروف ترکیه خیلی کم شنیده باشید. ولی این دلیل بر نداشتن جذابیت و زیبایی نیست چرا که می توان گفت ازمیر از شهر های بسیار آرام و زیبای ترکیه است که با یکبار دیدن می تواند به عنوان مکان محبوب گردشگری برای شما انتخاب شود. از دیگر جاذبه های شهر ازمیر می توان به Alsancak اشاره کرد. این مکان در حواشی شهر ازمیر است که از سواحل جنوبی تا قسمت خلیج آن کشیده شده است. با توجه به موقعیت این مکان در شهر ازمیر می توان گفت که بهترین موقعیت برای پیاده روی را داراست که با انتخابتور ارزان ازمیراز آن بی نصیب نخواهید بود.

بررسی تور کوش آداسی

شهر کوش آداسی شهر بسیار زیبا با سواحل بکر و جنگل های کاج در کشور ترکیه می باشد. این شهر با وجود مناظر خیره کننده ای که دارد سالانه پذیرای گردشگران زیادی از سراسر دنیا می باشد. لازم است بدانید این شهر ۳۰۰ روز از سال هوای آفتابی دارد. شب های زنده در کنار آب های زلال و آبی دریای اژه در این شهر تفریحات بی نظیری به وجود آورده که برای هر کسی می تواند جذاب باشد. توجه داشته باشید یک پارک آبی به نام آدالند در این شهر واقع شده که بزرگترین پارک آبی دنیا و جز مهمترین جاذبه های این شهر نیز به شمار میرود و همچنین شما را در شهر کوش آداسی می توانید به شنا، غواصی و اسکی روی آب پرداخته و از سواحل شنی و صخره های معروف این شهر لذت ببرید. علی رغم این موارد جالب است بدانید دیدنی های تاریخی هم در این شهر کم وجود ندارد به طوری که حمام ششصد ساله، کاروانسرای ۳۰۰ ساله و موارد دیگر در این شهر چند هزار ساله می تواند جذابیت زیادی برای تاریخ دوستان باشد.

تور کوش آداسی

در خصوص آب و هوای کوش آداسی باید توجه داشته باشید که این شهر آب و هوای معتدلی داشته به طوری که تابستان های گرم و طولانی و زمستان هایش ملایم است. دمای هوا در این شهر در ماه های جولای و آگوست بوده و رطوبت هوا در تابستان در این شهر حدود ۴۰ درجه می باشد. با توجه به این موارد طبیعتا رزروتور کوش آداسیدر ماه های بهار و پاییز بسیار مناسب خواهد بود، زیرا آب و هوای بی نظیر که بر شهر حاکم است سفری دلپذیر برای تان مهیا می کند. البته افرادی که تمایل دارند جشن کریسمس بسیار پرشور و دلچسب را دردر کوش آداسی را مشاهده کنند می تواند فصل زمستان به این شهر زیبا سفر نمایند.

تور آنتالیا

یکی از شهرهای بسیار زیبا و دیدنی در کشور ترکیه، آنتالیا نام دارد. این شهر ساحلی که سرشار از جاذبه های دیدنی است، مقصد گردشگران و مسافران زیادی از نقاط مختلف دنیا است. ایرانیان زیادی سالانه با تور آنتالیا به این شهر سفر می کنند. جهت تهیهتور آنتالیامی توانید وارد سایت های اینترنتی شده و این تور را رزرو کنید. از جمله این سایت ها می توان سایت گلفام سفر را نام برد که انواع تور آنتالیا را با قیمت های مختلف و خدمات متنوع ارائه می دهد. شما با وارد شدن به این سایت پس از انتخاب تور آنتالیا می توانید نوع ایرلاین و تاریخ سفر خود را تعیین کنید و آماده سفر به آنتالیا شوید. رزرو اینترنتی تور آنتالیا دارای مزایای بسیار زیاد برای مسافران این مقصد می باشد.

تور آنتالیا

رزرو اینترنتی بلیط هواپیما آنتالیا

حال با وجود آن چه در خصوص آنتالیا بیان شد اگر شما هم قصد سفر به این کشور را دارید باید توجه داشته باشید که لازم است اقدام به خریدبلیط هواپیما آنتالیا کرده و به راحتی به این شهر زیبا سفر نمایید. توجه داشته باشید اگرچه می توان از طریق زمینی به آنتالیا سفر کرد اما با وجود اینکه سفرهای هوایی سریعتر صورت گرفته و راحتی بیشتری برای مسافران دارند، مشاهده می شود بسیاری از افراد برای سفر به این شهر اقدام به تهیه بلیط هوایی آنتالیا می کنند. برای این امر دیگر نیاز نیست که به صورت حضوری به آژانس های هواپیمایی مراجعه کنید، بلکه می توانید از طریق اینترنت و سایت های اینترنتی معتبر از جمله سایت گلفام سفر اقدام به رزرو آنلاین بلیط هواپیما کنید. توجه داشته باشید که باید تاریخ سفر، مبدا سفر و مقصد سفر تان را در این سایت وارد کرده تا پیشنهاد هایی برای بلیط آنتالیا برای شما آورده شود. سپس در این مرحله می توانید با توجه به سلیقه و بودجه ای که در نظر دارید نوعی از بلیط این شهر را انتخاب کرده و اقدام به خرید آن نمایید.

تورهای گلفام سفر:

تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفرتور کوش آداسی ,قیمت تور کوش آداسی, تور لحظه آخری کوش آداسی, تور آنتالیا, قیمت تور آنتالیا, تور لحظه آخری آنتالیا, تور ارزان آنتالیا, تور ازمیر, تور لحظه آخری ازمیر, قیمت تور ازمیر,...
ما را در سایت تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 444 تاريخ : شنبه 19 مهر 1399 ساعت: 19:40

جاذبه های گردشگری آنتالیا

آنتالیا یکی از شهرهای دیدنی و ساحلی کشور ترکیه است که با وجود امکانات تفریحی بسیار و جاذبه های شگفت انگیز سالانه گردشگران زیادی به این شهر سفر می کنند. برای سفر با تور آنتالیا می توانید از طریق سایت آژانس گردشگری گلفام سفر اقدام کنید. سفر با این تور دارای مزایای زیادی از جمله امنیت بیشتر و رزرو هتل و بلیط هواپیما آنتالیا خواهد بود. آنتالیا دارای مراکز خرید متعدد است که مسافران در سفر خود می توانند از این مراکز دیدن کنند. بهترین زمان سفر به این شهر بستگی به هدف سفر و تمایلات مسافران دارد.

تور آنتالیا

یکی از شهرهای بسیار زیبا و دیدنی در کشور ترکیه، آنتالیا نام دارد. این شهر ساحلی که سرشار از جاذبه های دیدنی است، مقصد گردشگران و مسافران زیادی از نقاط مختلف دنیا است. ایرانیان زیادی سالانه با تور آنتالیا به این شهر سفر می کنند. جهت تهیه تور آنتالیا می توانید وارد سایت های اینترنتی شده و این تور را رزرو کنید. از جمله این سایت ها می توان سایت گلفام سفر را نام برد که انواع تور آنتالیا را با قیمت های مختلف و خدمات متنوع ارائه می دهد. شما با وارد شدن به این سایت پس از انتخاب تور آنتالیا می توانید نوع ایرلاین و تاریخ سفر خود را تعیین کنید و آماده سفر به آنتالیا شوید. رزرو اینترنتی تور آنتالیا دارای مزایای بسیار زیاد برای مسافران این مقصد می باشد.

بلیط هواپیما آنتالیا

اگر قصد دارید که بلیط هواپیما آنتالیا را برای سفر خود رزرو کنید، خیلی ساده و از طریق سایت گلفام سفر می توانید این کار را انجام دهید. پس از وارد شدن به این سایت شما انواع بلیط را مشاهده می کنید که دارای خدمات و قیمت های مختلفی هستند. شما با توجه به زمان سفر خود و بودجه ای که دارید، یکی از این بلیط ها را می توانید انتخاب کنید. با انتخاب مبدا و مقصد سفر برای بلیط هواپیما تور آنتالیا شما می توانید نوع ایرلاین و کلاس پروازی را نیز برای سفر خود انتخاب کنید. بلیط هواپیما آنتالیا شامل بلیط سیستمی، بلیط چارتری و بلیط های لحظه آخری می باشد که هر کدام با در نظر گرفتن خدمات و ویژگی هایی که دارند، دارای قیمت مخصوصی می باشد. با خرید آنلاین تور آنتالیا شما خیلی سریع و بدون صرف هزینه های اضافی این بلیط را تهیه خواهید کرد. در خریدبلیط هواپیماآنتالیا شما می توانید نوع بلیط خود را به صورت رفت یا رفت و برگشتی سفارش دهید.

بلیط هواپیما آنتالیا

مراکز خرید آنتالیا

در سفر با تور آنتالیا با سر زدن به مراکز خرید این شهر می توانید تجربه ای فراموش نشدنی از خرید داشته باشید.شهر آنتالیا دارای تعداد زیادی مراکز خرید بسیار شیک و مدرن است. یکی از این مراکز خرید تراسیتی نام دارد که در ۴ طبقه ساخته شده است و فروشگاه های متعددی از برندهای معروف دنیا در آن نمایندگی دارند. لوازم آرایشی و بهداشتی، تجهیزات مختلف و لوازم آرایشی از جمله اقلامی هستند که در این مرکز خرید به فروش می رسند.

مرکز خرید مارکت آنتالیا یکی دیگر از مراکز خرید مشهوری است که در شهر آنتالیا می باشد. در این مرکز خرید می توانید شاهد پیشرفت دنیای مد و تکنولوژی باشید. رستوران ها و کافی شاپ های متعددی در این مرکز خرید با طراحی جذاب و مدرن ساخته شده است. افرادی که به شهر آنتالیا سفر می کنند می توانند از جذابیت های خاص مرکز خرید اوزدیلک پارک لذت بسیار ببرند. در این مرکز اجناسی به فروش می رسند که دارای قیمت مناسب و کیفیت بسیار خوب هستند. در بازدید از این مرکز خرید شما می توانید به سینما آن رفته و فیلم های بسیار خوبی را ببینید. پارکی با وسایل مهیج تفریحی و ۳۰ کافه و رستوران از دیگر مواردی هستند که در این مرکز خرید می باشد.

بهترین زمان برای سفر با تور آنتالیا

با توجه به اولویت ها و تمایلاتی که هر مسافر دارد بهترین زمان برای سفر به آنتالیا تعیین می شود. در صورتی که مسافران به دنبال شنا کردن و آفتاب گرفتن در آنتالیا هستند، در فصل تابستان می توانند به این شهر سفر کنند. آنتالیا یک شهر ساحلی بوده که دارای تفریحات آبی متنوعی می باشد و گردشگران می توانند در فصل تابستان با شنا و آبتنی در آنتالیا خاطرات بسیار خوبی داشته باشند. اما در این زمان شهر آنتالیا شلوغ بوده و هزینه هتل ها و تفریحات آنتالیا بیشتر خواهد بود. در صورتی که می خواهید در زمان های خلوت که تعداد مسافران کمتر باشد با تور آنتالیا سفر کنید، ماه های سرد سال زمان مناسبی برای شما خواهد بود. از نظر آب و هوایی بهترین زمانی که می توان برای سفر با تور لوکس آنتالیا معرفی کرد اردیبهشت ماه تا اواسط مهر ماه خواهد بود. در این زمان تور آنتالیا شلوغ و پر رونق خواهد بود. برای افرادی که به تفریحات زمستانی علاقه دارند، فصل زمستان زمان مساعدی برای سفر به آنتالیا است. در این زمان افراد می توانند به پیست های اسکی رفته و از هیجان اسکی در مناطق برفی این شهر برخوردار شوند.

زمان مناسب سفر به آنتالیا

هتل های اقامتی در آنتالیا

مجریان برگزار کننده تورهای آنتالیا سعی بر آن دارند تا بهترین و بی نظیرترین امکانات و خدمات را برای گردشگران و مسافران خود ارائه دهند و برای این منظور نیز به دنبال رزرو آنلاین هتل آنتالیا و بهترین رستوران های هستند تا حس خاص و متفاوت بودن را برای مسافران خود القا نموده و توجه و رضایت آنها را به دست بیاورند. هتل های اقامتی که گردشگران می توانند با تور آنتالیا در این هتل ها اقامت داشته باشند از بهترین و معروف ترین هتل های این شهر به شمار می آید که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • هتل کنکورد: هتل کنکورد از لوکس ترین و مجهزترین هتل های شهر آنتالیا بوده که در نزدیکی ساحل لارا واقع شده است و دارای اتاق های استاندارد در سطح بین المللی می باشد. از مهمترین امکانات این هتل می توان به رستوران و منو بسیار گسترده آن اشاره کرد.
  • هتل باروت لارا: یکی دیگر از زیباترین هتل های شهر آنتالیا می باشد که در مرکز شهر واقع شده است و از مهمترین و بی نظیرترین امکانات این هتل می توان به مواردی از جمله سونا، سالن آرایشی و زیبایی، اسپا، اجرای موسیقی زنده و تیم انیمیشن اشاره نمود.

هتل های مشهور آنتالیا

رستوران های لوکس آنتالیا

یکی دیگر از مهمترین دغدغه های گردشگران و مسافرانی که با تور آنتالیا به این شهر سفر می کنند، بحث خورد و خوراک می باشد به طوری که گردشگران دوست دارند تا از لذیذترین و خوشمزه ترین غذاهای این شهر و ترکیه میل کرده و مهمان شیک ترین و لوکس ترین رستوران های این شهر باشند که بیشک مجریان برگزار کننده تورهای آنتالیا نیز کاملا به این موضوع آگاه بوده و لوکس ترین رستوران های آنتالیا را به این منظور رزرو می کنند. از مشهورترین رستوران های این شهر در که تور آنتالیا نیز می توان آنها را مشاهده کرد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • رستوران توبچو کباب: این رستوران یکی از بهترین و لذیذترین کباب های ترکیه را سرو می کند.
  • رستوران حسن آقا: اگر به دنبال غذاهای سنتی آنتالیا هستید می توانید رستوران حسن آقا را در اولویت های خود قرار دهید.
  • رستوران آلپ پاشا: رستوران مذکور در همه روزهای سال مملو از گردشگر بوده و شما می توانید انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در این رستوران مشاهده کنید.


دیدنی ها و دانستنی های قاره آسیا:

تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفرتور آنتالیا ,قیمت تور آنتالیا ,تور لحظه آخری آنتالیا ,تور ارزان آنتالیا, رزرو آنلاین هتل آنتالیا, تور لوکس آنتالیا, بلیط هواپیما آنتالیا, خرید آنلاین تور آنتالیا, آب و هوای آنتالیا,...
ما را در سایت تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 384 تاريخ : دوشنبه 14 مهر 1399 ساعت: 19:37

تور دبی

شهر دبی در کشور امارات متحده عربی واقع شده است که یکی ار کشور های است که مرز مشترک آبی با ایران دارد و فاصله کم این کشور تا ایران و لوکس بودن این شهر باعث شده گرشگران زیادی را از ایران حذب کند. این شهر با دارا بودن جاذبه های مدرنی که دارد و هر روز هم به تعداد آن ها اضافه می شود. مقصد خیلی جذابی برای گرشگران می باشد. انتخاب تور دبی مناسب می تواند انتخاب به نسب بهتری تا سفر شخصی به شهر دبی باشد زیرا باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود. سفر گروهی به دبی به شدت توصیه می شود زیرا جاذبه های گردشگری زیادی از جمله شهر بازی های مدرن می تواند جذابیت سفر گروهی را برای شما دو چندان کند. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که سفر به یک شهر لوکس طبیعتا هزینه های خاص خود را هم دارد که توصیه ما برای کاهش هزینه در سفر به دبی استفاده از تور دبی لحظه آخری است.

تور دبی

خط هوایی امارات یکی از بهترین خطوط هوایی در دنیا است که میتواند جذابیت سفر را از همان شهر مبدا برای شما به ارمغان بیاورد. تور دبی ارزان قیمت معمولا از پرواز های ارزان قیمت اسفاده می کند پس بنابراین اگر مبلغ برای شما مهم نیست و دنبال یک سفر لوکس هستید میتوانید از سفر با هواپیمایی امارات لذت ببرید که انتخاب یک تور دبی لوکس میتواند کمک به سزای به شما بکند. یک تور لوکس میتواند بهترین هتل ها بهترین خطوط هوایی و بهترین ها رو برای گردش در دبی برا شما رقم بزند. در سفر به دبی گزینه های زیادی برای خرید غذا است که ارزان یا گران بودن آن به انتخاب شما بستگی دارد. به طور مثال حمص غذایی خوشمزه و مقرون به صرفه ای است. اگر به دنبال کاهش هزینه سفر در دبی هستید جمعه بازار های این شهر را نیز از دست ندهید که میتواندی در آن جا غذا و نوشیدنی های ارزان قیمت پیدا کنید. در دبی با توجه به قیمت کم سیم کارت نیازی به رومینگ آن نمی باشد شما میتوانید با خرید یه سیم کارت 25 درهمی هزینه های تماس خود را نیز به حداقل برسانید. دبی بیش تر به برج هایش مشهور است، دیدن منظره غروب آفتاب در برج های سر به فلک کشیده دبی می تواند یک منظره بی نظیر را برای شما و همسفرانتان رقم بزند.

استانبول

شهر استانبول بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر کشور ترکیه است این شهر از دو بخش آسیایی و اروپایی تشکیل شده است در واقع شهر استانبول پیوند دهنده دو قاره است است این شهر در غرب کشور ترکیه و در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را از یکدیگر جدا می سازد و می توانید بگویید استانبول تنها شهر جهان است ست که در میان دو قاره گسترش یافته است بندر طبیعی شاخ طلایی در این شهر واقع شده که جزو جاذبه های گردشگری طبیعت استانبول به شمار می رود. شهر استانبول از تاریخ بسیار طولانی برخوردار است و بیش از ۲۷۰۰ سال قدمت دارد در ابتدا نام این شهر که یک شهر یونانی به شمار می رفت استینو پلیس به معنی شهر شرقی بود سپس بابه وجود آمدن امپراتوری روم این شهر به نام بیزانس معروف شد و در زمانی هم به نام امپراتور روم شرقی کنستانتینوپل نامیده شد که در متون اسلامی از آن شهر به نام قسطنطنیه یاد میشد پس از روی کار آمدن عثمانی ها و اشغال این شهر آن به اسلامبول یعنی شهر اسلام تغییر یافت اما پس از به وجود آوردن جمهوری ترکیه نام این شهر به استانبول تغییر یافت که برگرفته از کتاب ابتدایی این شهر یعنی استینو پلیس است. در ابتدای جمهوری ترکیه این شهر پایتخت این کشور بود اما با زیاد شدن جمعیت آن و رفت وآمد زیاد به مسافران به این شهر مسئولان کشور ترکیه تصمیم گرفتند تا پایتخت را به شهر دیگری منتقل کنند.

تور استانبول

جاذبه های گردشگری شهر استانبول

همان طور که گفته شد شهر استانبول از تاریخ بسیار طولانی و پر فراز باشید برخوردار است در هر دورهای که فرمانروایان و حکمرانان گوناگون در این شهر حکومت می کردند از خود یادگارهای زیادی را به جای گذاشتند ساختمانهای بسیار باشکوه و عظمت مانند ساختمان های دوره امپراتوری روم شرقی و همچنین کاخ هایی که در دوره عثمانی توسط پادشاهان و سلاطین عثمانی و همچنین شاهزاده های عثمانی ساخته شده و به یادگار مانده است به غیر از این ساختمان های زیبا و جالب طبیعت زیبای شهر استانبول هم یکی دیگر از جاذبه های گردشگری این شهر به شمار می رود. شما با خرید بلیط توراستانبول میتوانید از این جاذبه های گردشگری بازدید کنید و خاطره خوبی را از مسافرت به شهر استانبول برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

تور آنتالیا

آنتالیا از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه است. این شهر که به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه است، دارای جاذبههای فراوان بوده و در این شهر بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرگاهها دیده می شود. در این شهر و در بخش قدیمی و تماشائیآن منطقه قلعه ایچی (درون قلعه) قرار گرفته است. بافت خاص منطقه که شامل خیابانهای کم عرض و پیچ در پیچ است و به همراهخانههای قدیمی که توسط دیوارهای قدیمی محصور شده، بسیار زیبا و جذاب است. در سرشماری سال ۲۰۱۸ جمعیت اینشهر۲٫۸۲۳٫۵۵۵ نفر است. این شهر سالانه میزبان میلیون مخاطب از سراسر دنیا بوده است. در تور آنتالیا می توان از این مکاندیدنی لذت برد.

تور آنتالیا

آب و هوا در آنتالیا

آب و هوای این شهر به طور کلی مدیترانه ای است که در فصل تابستان گرم و خشک و در زمستان معتدل و بارانی بوده و به عبارتدیگر در فصل زمستان امواج هوای گرم از سوی دریا به طرف ساحل در چرخش هستند و مانع از برودت و سرمای زیاد می شود.میانگین دما در تابستان بین ۳۰ تا ۳۵ درجه است. در زمستان ماه ژانویه دمای هوا به طور متوسط بین ۹ تا ۱۵ درجه است و از نظرهواشناسی تا اکنون برف و یخبندان در این شهر به ندرت اتفاق افتاده است. به طور متوسط رطوبت سالانه در این منطقه ۶۴٪ است.آنتالیا منطقه ای ساحلی است که دارای تابستانهای گرم و طولانی هستند. به طور متوسط در سال ۳۰۰ روز آفتابی و ۴۰ تا ۵۰ روزبارانی است و میانگین دمای سالیانه حدود ۱۸٫۷ درجه سانتیگراد اندازه گیری شده است. در زمستان در ماههای ژانویه و دسامبربارندگی بسیار کم اتفاق می افتد.

تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفرتور دبی, تور ارزان دبی, تور لحظه اخری دبی, تور دبی نوروزی, تور لوکس دبی, قیمت تور دبی, ویزای دبی, اب و هوای دبی, راهنمای سفر به دبی, هزینه های سفر به دبی, هزینه های زندگی در دبی, ,...
ما را در سایت تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 544 تاريخ : سه شنبه 1 مهر 1399 ساعت: 23:39

تور دبی

در کناره خلیج فارس شهری کویری با نام دبی واقع شده است که امروزه مهمترین مقصد گردشگری به حساب می آید. این شهر که در نزدیکی ایران قرار دارد با داشتن سواحل بی نظیر و امکانات تفریحی متنوع توانسته تعداد بیشماری از افراد را علاقمند به تور دبی کند. البته در دبی جاذبه های دیگری مانند پارک های متنوع آبی، بازارهای سنتی دبی، برج خلیفه، منطقه هنری دبی، کایت بیچ، اپرای دبی، دنیای آی ام جی، برج العرب، آکواریوم دبی، دهکده غواصی دبی، جاده ی شیخ زاید، دیره، مسجد جمیرا، خور دبی، خانه شیخ آل مکتوم، محله قدیمی دبی یا بستکیه، موزه دبی، دبی مال و.... هر ساله در زمان های مختلف سبب شده است تا سایت گلفام سفر مسافران زیادی را در سفر به دبی همراهی نماید. در واقع دبی شهری به حساب می آید که فرهنگ های متفاوتی به صورت مدرنیته و سنتی کنار یکدیگر قرار گرفته است. از این رو گردشگران امارت متحده عربی، تور دبی را محبوب ترین تور مسافرتی معرفی نموده اند.

آب و هوای دبی

به دلیل اینکه شهر دبی در کمربند بیابانی قرار گرفته است دارای آب و هوای گرمسیری می باشد. دبی هر ساله تابستان های گرم و مرطوبی را تجربه کرده که ۴۱ درجه میانگین دمای موجود در دبی گزارش شده است. به طور کلی می توان گفت دبی هیچگاه فصل سرد و یا خنک به خود ندیده است به همین دلیل گلفام سفر در تور دبی بهار بیشترین لذت را برای مسافران مهیا می سازد. معمولا برای اکثر مسافرین، دمای هوای دبی تا پایان خرداد ماه قابل تحمل می باشد اما در مرداد و شهریور ماه کمتر کسی می تواند در خیابان های شهر دبی گشت و گذاری عادی داشته باشد. عموما در تابستان دمای دبی بسیار گرم همراه با رطوبت است اما در فصل پاییز و زمستان دبی می تواند مطبوع ترین حالت خود را داشته باشد.

تور دبی

راهنمای سفر به دبی

دبی از جمله شهرهایی به شمار می رود که از لحاظ داشتن میراث فرهنگی و بناهای تاریخی جالب توجه و بسیار غنی است. این شهر به واسطه مراکز خرید بزرگ و متنوع همچنین برج های بلند و زیبا طی چندین سال اخیر به مهمترین مقاصد گردشگری و توریستی در جهان تبدیل شده است. بیشترین کسانی که قصد همراهی گلفام سفر در تور دبی را دارند تمایل دارند بلندترین ساختمان دنیا یعنی برج خلیفه همچنین فواره دبی، گالری های زیبا و فوق العاده دبی، بازار طلای دیره، بازار ادویه، مسجد جمیرا و...را تماشا نمایند. این شهر به دلیل همسایگی نزدیکی که با کشور ایران دارد تا حدودی از نظر آداب و رسوم و سنن غذا خوردن به ایرانیان شباهت دارند. در کوتاهترین زمان ممکن بیشتر ایرلاین های داخلی روزانه پروازهای متعددی را از شهرهای مختلف ایران به شهر دبی خواهند داشت لذا گلفام سفر سعی کرده است بهترین شرایط سفر را برای مسافرین خود در تور دبی مهیا سازد.

قیمت تور ازمیر

قیمت تور ازمیر در فصول مختلف سال متفاوت بوده به طوری که افراد می توانند در فصل زمستان که مسافران کمتری قصد سفر به ازمیر را دارند تور ازمیر را با قیمت بسیار مناسبی رزرو کنند. اما طبیعتاً در فصل تابستان با وجود تعطیل بودن مدارس و دانشگاه ها افراد زیادی قصد سفر به شهر های خارجی از جمله ازمیر را داشته که این امر منجر به افزایش قیمت تور گردشگری این شهر خواهد شد. همچنین توجه داشته باشید خدمات ارائه شده در تور گردشگری این شهر از دیگر مواردی است که در قیمت آن تاثیر می گذارد.

تور ازمیر

راهنمای سفر به تور ازمیر

سومین شهر بزرگ ترکیه بعد از آنکارا و استانبول شهر ازمیر می باشد که از لحاظ تجاری، صنعتی و بندری دارای موقعیت ممتازی است. همچنین این شهر ساحلی که در دریای اژه قرار دارد، هر ساله میزبان نمایشگاه های مختلفی است از این رو اهمیت زیادی برای کشور ترکیه دارد. همچنین باید توجه داشته باشید با سفر به این شهر زیبا و تاریخی می توانید در میان خرابه های باستانی به گذشته سفر کرده و حتی در سواحل آفتابی و بی نظیر آن حمام آفتاب بگیرید. لازم است بدانید که در حال حاضر سایت گلفام سفر جزو معتبرترین سایت هایی است که در ارائه انواع تور گردشگری آماده ارائه خدمت است. با این حال شما می توانید جهت رزرو تور ازمیر نیز از این سایت کمک بگیرید.

آب و هوای ازمیر

در خصوص آب و هوای ازمیر باید توجه داشته باشید که این شهر آب و هوای مدیترانه دارد با این حال بهاری معتدل و ملایم داشته و فصل تابستان در آن گرم و شرجی است. فرا رسیدن پاییز در شهر ازمیر همراه با خنک شدن هوا بوده و فصل زمستان در این شهر سرد و بارانی می باشد. با این وجود می توان گفت فصل های بهار و پاییز بهترین فرصت جهت گشت و گذار و بازدید از مناظر طبیعی و مکان های دیدنی شهر ازمیر می باشد. بهتر است گردشگران عزیز ماه های آوریل تا می و یا اواسط سپتامبر تا اواسط اکتبر اقدام به رزرو تور گردشگری ازمیر کنند. دیگر هتل مناسب در این شهر هتل ازمیر پلاس می باشد که دسترسی مناسبی به اماکن توریستی شهر داشته و همچنین کارکنانی مهربان و خوش اخلاق دارد. در این هتل جکوزی، خدمات نگهداری از کودکان، صرافی و اتاق جلسه کاملاً مجهز، اتومبیل کرایه ای، آرایشگاه و رستوران وجود داشته که با این حال شرایطی بسیار مناسب جهت اقامت میهمانان به وجود می آید.

شهر ازمیر

هزینه های سفر به ازمیر

بررسی هزینه های سفر به ازمیر یکی از مهمترین مواردی است که گردشگران به آن توجه می کنند. حال باید توجه داشته باشید یکی از مهمترین هزینه های سفر به ازمیر مرتبط با اقامتگاه های این شهر است به طوری که باید بدانید در این شهر هتل های مختلفی وجود داشته که می توانید متناسب با بودجه خود در آن اقدام به رزرو اتاق کنید. اما به طور کلی می توان گفت اگر خیلی ولخرجی نکنید می توانید سفری به صرفه را تجربه کنید. همچنین توجه داشته باشید در هنگام سفر به تور ازمیر باید حواس تان به هزینه خورد و خوراک نیز باشد به طوری که می توانید در رستوران های محلی و کوچک این شهر غذاهای با کیفیت و خوشمزه ای را با قیمت مناسب سرو نمایید.

سایر خدماتموجود در گلفام سفر:

تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفرتور دبی, قیمت تور دبی, تور لحظه آخری دبی, تور ارزان دبی, تور لوکس دبی, قیمت تور دوبی, تور ازمیر, تور لحظه آخری ازمیر, قیمت تور ازمیر, تور ارزان ازمیر,...
ما را در سایت تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 537 تاريخ : يکشنبه 23 شهريور 1399 ساعت: 23:54